Onsdag aften havde vi inviteret vores forældre til at se og høre, hvordan vi på Hvidovre Privatskole arbejder med læringsmålsstyret undervisning og læringsplatformen ”min uddannelse”. Vi var over 100 mennesker samlede, der først fik en spændende oplæg fra konsulent Lene Heckmann, der bl.a. gav et indblik i, hvilken rolle elevernes tankesæt spiller for deres læring og hvorfor en af skolens vigtigste opgaver må være, at ”lære eleverne at lære”. I anden halvdel af aftenens program gav lærerne praktiske eksempler fra undervisningen, med mål, evaluering og feedback. Det var en rigtig god aften og det var dejligt at opleve, at vi har så mange engagerede forældre, der vil bruge en aften sammen med os.