Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
4 uger siden

God ferie ... Se mereSe mindre

1 måned siden

DIMISSIONSFEST 🥹

Vi glæder os til i aften, hvor vi skal sige pænt farvel til vores kære 9. klasser. Det bliver en aften fyldt med minder og glæde, når vi fejrer deres tid her og sender dem vid#farvel9klassee#nytkapitel;#stoltafjer.

#Farvel9klasse #NytKapitel #StoltAfJer

Kommentér på Facebook

Tak for alle de flotte taler og indslag

View more comments

1 måned siden

Vi nyder det varme vejr i SFOen ... Se mereSe mindre

Afskedsfest for 3. årgang

Så er festen i gang, og vi vil gerne ønske alle vores skønne 3. klasser alt det bedste fremover.

Vi er glade for, at I har været en del af SFO'en, og vi kommer til at savne jer. Nyd jeres kommende klubtid, og husk de gode minder, vi har skabt sammen.

Afskedsfest for 3. årgang

Vi er glade for, at I har været en del af SFOen, og vi kommer til at savne jer. Nyd jeres kommende klubtid, og husk de gode minder, vi har skabt sammen.Image attachment

Første årgang på lejrskole

Vores første årgang er velankommet på lejrskole i Ishøj. De hygger sig allerede maks med masser af sjov og spænding! Programmet står på postløb, strandture og masser af hoppesjov på hoppepuden.

Vi ønsker dem en fantas#lejrskoley#ishød#førsteårgas#skolelivr#sjovoghyggeskabe et stærkt fællesskab.

#Lejrskole #Ishøj #FørsteÅrgang #SkoleLiv #SjovOgHygge

0. årgang på lejrskole!

Vores seje elever fra 0. årgang er taget på lejrskole i dag og kommer hjem i morgen. De har allerede haft masser af sjove oplevelser og udført spændende aktiviteter. Her kan I få et lille indblik i deres dag - blandt andet deres fantastiske Mannequin Challenge, som er i kommentarsporet.

Vi glæder os til at #lejrskolee#mannequinchallenget#0årgani#skolelivommer hjem.

#Lejrskole #MannequinChallenge #0Årgang #Skoleliv

Hvidovre Privatskole!

Vores 2. og 7. årgang er på lejrskole og nyder det fantastiske vejr! 🌞

2. årgang har slået lejr i Ishøj og har en skøn tid med masser af sjove aktiviteter.

OPDTERING: 2. årgang er kommet godt hjem. De voksne takker for lån af jeres skønne børn.

7. årgang udforsker de smukke omgivelser på Bornholm og nyder spændende oplevelser på øen.

OPDATERING: 7. årgang nyder forsat lejrskolen. Der er lidt#hvidovreprivatskolem#lejrskolee#ishøi#bornholm #godtvejrn#skoleeventyrb#sammenhold deres eventyr.

#HvidovrePrivatskole #Lejrskole #Ishøj #Bornholm #GodtVejr #SkoleEventyr #Sammenhold

Kommentér på Facebook

Ser skønt ud. Heldige børn og unge mennesker

View more comments

Hvidovre Privatskole

I dag er det traditionen tro sidste skoledag/karameldag for vores 9. klasser. Vi ønsker alle eleverne en fantastisk dag og held og lykke fremo#sidsteskoledagk#karameldaga#9klasse9Klasse ... Se mereSe mindre

Hvidovre Privatskole

4. årgang på lejrskole i Bisserup!

Vores fantastiske 4. årgang er taget på lejrskole til den idylliske by Bisserup i Sydvestsjælland. Stemningen var høj i bussen, og eleverne hyggede sig hele vejen.

Efter ankomst fik alle hurtigt pakket deres bagage ud og fandt sig til rette. Senere gik turen til stranden, hvor de deltog i sjove aktiviteter og nød det dejlige vejr.

Vi glæder os ti#hvidovreprivatskolen#lejrskole2024i#bisserupn#4årgan
#skolelivePrivatskole #Lejrskole2024 #Bisserup #4Årgang #Skoleliv